Dijous llarder, escola Mont Cós

Com ja és tradició, per celebrar el dijous Llarder, l’escola Mont Cós fa una sortida caminant fins als prats de Sant Eudald de Jou. És un dia ple de jocs, rialles i germanor. Tots els nens i nenes, des del més petit al més gran, van poder gaudir d’un dia espectacular ja que el sol ens va acompanyar des de bon matí. Després d’esmorzar la coca i la xocolata, obsequi de l’AMPA, la mainada va jugar sense parar fins a l’hora de dinar. L’aperitiu abans de dinar va ser tot un èxit. Després de dinar encara va sobrar molt de temps per continuar jugant. El joc estrella del dia va ser l’esperat joc de la bandera i la construcció de cabanes al bosc. De fet, un dia genial per repetir any rere any!

Per veure les fotos cliqueu aquí