APADRINAMENT LECTOR – Cicle inicial i cicle superior

Des de fa quatre cursos estem portant a terme i amb molt d’èxit l’apadrinament lector, un projecte que es realitza amb els alumnes de cicle inicial i cicle superior a l’escola Joan Roura i Parella de Tortellà.
El passat dimecres 2 d’octubre, els alumnes vam anar a la Biblioteca de Tortellà a fer la sessió inicial del projecte. Ens va agradar molt que l’Ajuntament ens oferís la possibilitat de poder gaudir d’aquest espai tan lluminós.
En aquesta sessió es van presentar les parelles o grups de tres, ja que enguany tenim molts més alumnes de cicle superior que de cicle inicial i hem apostat perquè alguns alumnes tinguin dos padrins. També es va explicar el projecte a tots els alumnes de primer que l’inicien aquest curs.
Després de fer els grups i que en quedés constància amb una fotografia, els alumnes van anar buscant el seu lloc per llegir una estoneta. Van llegir molt! Els més grans els feien preguntes de comprensió i els ajudaven a resoldre alguns dubtes. També els hi van ensenyar a pronunciar les paraules de manera correcta.
Seguirem llegint cada dilluns a l’escola de 9:30 h a 10.00h!
Per descarregar les imatges premeu aquí!