1ª Nit de sisè

Divendres, 3 de juny de 2022

El divendres 3 de juny van viure i gaudir de la primera Nit de sisè a l’escola de Menàrguens el Pau A, el Pau B, la Mª Mercè, la Carmen, la Blau, el Guerau i l’Artur.

En arribar vam començar a jugar a fer mímica. Va ser molt divertit, sobretot el moment en què l’Aina va haver d’imitar un ós amb el so d’una ovella.

Abans de sopar vam muntar els llits al gimnàs i vam aprofitar per a fer una partideta a tennis taula per a fer temps i poguessin arribar els que faltaven.

Vam sopar pizzes al menjador de l’escola i de postre gelat, mmmmm …. boníssim! Després vam jugar a un joc que consistia en trobar la nostra mitja taronja a partir d’unes preguntes personals. Ens ho vam passar molt bé i ens vam poder conèixer una mica millor.

Seguidament, vam jugar a les sardines amagades (“l’escondite” per parelles) per tota l’escola a fosques i amb les llanternes que portàvem. Ens va agradar molt moure’ns per tota l’escola de nit, vam descobrir racons i amagatalls que no coneixíem.

I, per acabar la nit, vam veure una pel·lícula, los Goonies, i vam menjar crispetes. Vam estar veient la pel·lícula o al pati fins a les quatre de la matinada que ja ens vam preparar per anar a dormir, o no!

L’endemà ens vam aixecar, vam fer una mica d’exercici pel pati i vam esmorzar, fins que van arribar les nostres famílies a recollir-nos.

Mai oblidarem aquest dia!!!

💙