UNA TARDOR AMB ACROBÀCIES

Un any més, la ” ZER El Francolí” (escoles de Picamoixons, La Riba, La Masó i de Mont-ral) ha volgut celebrar l’arribada de la tardor d’una forma divergent o si més no, animada, amb la contractació d’una Circoteca, en aquest cas, la companyia “Circ de les Musaranyes”, aprofitant que el fil conductor del projecte interdisclipinar de ZER escollit per a aquest curs ha estat “El Circ”.

Els nens i nenes de les diferents escoles han pogut delectar-se amb una sèrie d’activitats lligades amb el fascinant món del circ, proposades, com no podia ser menys, per aquesta magnífica companyia.

Totes les activitats suggerides han estat activitats relacionades amb els  equilibris, les acrobàcies, el trapezi, els malabars, l’espai de jocs, i el darrer, una visita als animals de granja.

I com era d’esperar, després del dinar, aprofitant el bon temps, un pèl estiuenc per les dates en les quals ens trobem, els noiets i noietes de les diverses escoles han pogut gaudir d’un espectacle de circ exclusivament i només per a ells.

És així com les diferents escoles de la “ZER El Francolí” hem volgut donar la benvinguda a la tardor, de manera amena i divertida, començant amb molt bones vibracions aquest nou any escolar que acabem de començar.

Ha estat, pertant, un dia on tots nosaltres, inclòs els mestres, ens hem pogut endinsar en el fascinant món del circ i, com no pot ser d’una altra manera, revivint la nostra pròpia infantesa i records, tot amb l’ajuda, un cop més, dels nostres estimats alumnes, que, com sempre, no ens deixen indiferents a cap membre d’aquest claustre.

Així doncs, gràcies per l’entusiasme del nostres estimats alumnes i la gran dedicació portada a terme per aquesta gran companyia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *