PLA D’OBERTURA ZER EL FRANCOLÍ

El Pla d’obertura és un document on s’expliciten les mesures excepcionals d’organització i funcionament de cada centre que forma la ZER El Francolí.

Aquest Pla d’actuació pretén establir les bases per aquest curs 2020/21 amb les màximes garanties, buscant l’equilibri entre protecció de la salut de les persones als centres educatius, la correcta gestió de la pandèmia i el dret de tots infants a una educació de qualitat. Aquest curs es preveu amb grans incerteses. Cal que les escoles de la ZER El Francolí puguin donar resposta amb la màxima normalitat possible. Cal donar continuïtat a l’aprenentatge aplicant les mesures sanitàries de protecció.

Aquest Pla es basa en les normes i orientacions establertes pel Departament d’Educació referent a les instruccions per al curs 2020-21 dels centres educatius de Catalunya de 30 de juny de 2020,que dóna instruccions de l’organització i funcionament dels centres públics d’Educació Infantil i primària per al curs 2020/2021, i pel Departament de Salut, de prevenció, higiene i promoció de la salut (PROCICAT). Totes les mesures proposades en el Pla seran vigents al llarg del curs escolar i han de ser fàcilment adaptables si es canvia el context epidemiològic.

Per més informació, us deixem aquest enllaç:

Pla d’organització curs 20-21 ZER El Francolí (1)

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut