Yayoi Kusama i Pablo Picasso

Durant el segon trimestre l’alumnat de l’escola va treballar a l’artista Yayoi Kusama, a partir del segon curs de cicle inicial van fer uns quadres inspirats l’estil de l’artista utilitzant quadres grans, cercles multicolors, punts… en aquest cas amb colors de fusta. Finalment tota l’escola es va disfressar de la Yayoi.

Per altra banda després de treballar la Yayoi els alumnes a partir de segon curs de cicle inicial van treballar Pablo Picasso, i concretament el quadre del Guernica, utilitzant la tècnica del collage.

Va quedar una exposició molt acolorida amb treballs molt originals.