JOCS D’ATLETISME

El divendres, 21 de maig, a la tarda, vam fer una activitat esportiva, de caire especial, titulada: “Jocs d’atletisme”. La iniciació a l’atletisme es treballa a les classes d’educació física i a una de les activitats extraescolars, però aquest passat divendres, amb la intenció de promocionar i incentivar la participació als Jocs Esportius Escolars d’Atletisme de la Ribera d’Ebre que se celebraran a Ascó, el proper 30 de maig, vam treballar-ho de manera conjunta a nivell d’escola, donant a conèixer les diferents proves que s’hi durant a terme.

Les proves que vam realitzar foren: cursa de fons, de velocitat, de tanques, salt de llargada, llançament de pilota. Val a dir, que la cursa de tanques no serà una de les proves dels Jocs Esportius d’aquest any, ja que seran uns jocs amb un format reduït.

La dinàmica de funcionament va ser la de fer agrupacions, respectant els grups estables, com no podia ser d’una altra manera, i anar passant per les diferents zones de manera rotatòria.

Cliqueu a la imatge. Esperem que us agradi!