XVII Concurs de Dibuix i Receptes DOP Siurana

Un any més, l’alumnat de la nostra escola ha participat en el concurs la Denominació d’Origen Protegit Siurana de Dibuix i Receptes en el qual els treballs presentats de qualsevol d’aquestes modalitats teníen un mateix fil conductor: l’oli.

La nostra enhorabona per la gran qualitat dels treballs presentats i, en especial, als dos alumnes del nostre centre que n’han resultat premiats: en la modalitat de Dibuix de cicle superior, la ICG de 5è va rebre un accèsit; el NAA de 3r va guanyar la modalitat de Receptes de cicle mitjà.

Tots els treballs van ser realitzats i presentats abans de la pandèmia però degut a la situació de confinament en què ens hem trobat, els premis no els van poder anar a recollir presencialment sinó que els van rebre a casa, per missatgeria.