Apadrinem la Romànica (antic bloc)

El curs 2014-2015 va arribar a les nostres mans la possibilitat de participar al Projecte d’Innovació “Apadrinem el nostre patrimoni”.

Ens vam il·lusionar i ens hi vam apuntar amb la voluntat de treballar amb l’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior aspectes rellevants de l’Església Romànica del nostre poble, ja que:

• L’església romànica és un element arquitectònic integrat a la població.
  • Tot i així molta gent desconeix els seus orígens, el significat de la seva ubicació en aquesta localitat en concret, etc.
  • Apadrinant el monument s’intentaria esbrinar el per què aquest municipi (amb un nombre d’habitants reduït) disposa de dues esglésies: aquesta romànica i una segona de més moderna.

La participació en aquest projecte comportava un compromís de 3 cursos de durada, objectius dels quals ens vam anar marcant segons els interessos de l’alumnat i el treball “viu” que en realitzaríem.

Podeu consultar el treball realitzat en aquest projecte d’innovació durant els cursos 2014-2015, 2015-2016 i 2016-2017 per l’alumnat de la nostra escola clicant el següent enllaç:

Romànica