Visita de l’Oriol Canosa

L’escriptor Oriol Canosa va venir dijous dia 3 de juny a l’escola 1 d’Abril de la Palma d’ Ebre.

Li vam fer una entrevista per saber coses d’ell i de com escriu.Ens va ensenyar a inventar  un conte.

A més, ens van firmar els llibres que teniem a  l’escola i els que ens va regalar l’ajuntament per Sant Jordi del 2020. Els títol dels llibres eren:  El secret del nadal, El quadern de l’Aurora Rodamón, L’illa de les cartes perdudes, L’illa de Paidonèsia i Et penses que ens ho creurem.

Ens va explicar que a més d’escriptor era llibreter, té una llibreria a Barcelona.

Mireu el recull d’imatges: