Concurs Oli de Siurana

La nostra escola es va presentar al concurs de l’oli Siurana. Aquest concurs consisteix en dos categories. Una en fer una recepta on un dels ingredients sigui l’oli i l’altra un dibuix relacionat amb l’oli i les oliveres.

Els guanyadors són el Nil Abella, que ha guanyat el tercer premi en la categoria B de recepta i la Marina Farré ha guanyat el primer premi en categoria A de recepta i el tercer premi en la de dibuix en la categoria A.

El primer premi de recepta va guanyar un taller de cuina a l’escola d’Hostaleria de Cambrils però s’ha aplaçat per al curs vinent pel coronavirus.

Els altres premis els hem anat a recollir el 3 juny a Reus.

El premi per als guanyadors de receptes va ser una balança elèctrica i uns motlles per fer postres, la diferencia ha estat en que el primer premi tenia 15 litres d’oli i el tercer 5 litres.

I els premis del concurs de dibuix uns retoladors aquarelables, un llibre d’apren a dibuixar i 5 litres d’oli.

Per haver participat al concurs ens van donar pa torrat amb xocolata per esmorzar a l’escola.

A continuació us deixem un recull de fotografies i les receptes per si les voleu fer a casa.