Sortida de rem al riu Ebre amb la ZER Ebre

Convivències de rem entre els alumnes de la ZER Ebre

Els nens i nenes de Cicle superior de la ZER Ebre van anar a fer una activitat de rem al riu Ebre.

Els nenes i nenes de cicle superior de les escoles Sant Agustí i 1 d’Abril van anar el dia 27.09.23 desde Riba-roja d’Ebre al club nàutic de Riba-roja d’Ebre. Ja allí van fer dos grups i després uns tipus d’activitats: com fer una paraula amb lletres (que era, compromís), anar amb un llaüt per el riu i una estona després van fer una competició amb uns simuladors de rem anomenats ergòmetres.

Segons ells s’ho van passar molt bé.

Aquesta activitat es va poder fer gràcies al club nàutic de Flix, al club de rem de Flix i al club nàutic de Riba-roja d’Ebre.

Donem les gràcies a tots per la seva col·laboració.