APRENEM I ENS DIVERTIM AMB LA CÚPULA GUSTUM I AMB LA GRANJA SOMPER!

El passat divendres 6 d’octubre tot l’alumnat d’infantil i de primària, d’ambúes escoles, va tenir l’oportunitat de gaudir d’experiències molt divertides i profitoses per a l’aprenentatge dels nostres infants.

Els alumnes de La Palma van sortir a les 9 en punt en bus i van arribar a Riba-Roja més o menys a les 9:45, a partir d’aquest moment es va dividir a l’alumnat en dos grups: Cicle Superior-Mitjà i Cicle Inicial-Infantil. A llavors, durant el matí cada grup va realitzar el següent:

• Cicle Inicial i Infantil: Els nens i nenes van dirigir-se al poliesportiu i, prèviament, van escoltar una explicació del que farien durant el dia. Seguidament, van entrar al que les organitzadores anomenen com “La Cúpula GUSTUM” on es va poder gaudir d’un espectacle visual molt bonic i relaxant. Un cop acabat, es van dividir en grups i van realitzar activitats organitzades pels mentors, relacionades amb tema observat a La Cúpula.
  • Cicle Mitjà i Superior: Mentrestant, mitjà i superior van agafar el bus fins a l’altra banda del riu i van baixar amb precaució d’aquest, a partir d’aquest punt van caminar una mica fins arribar a la nova Granja Somper. En aquest punt, CM va anar per una banda i CS per una altra, mentre un grup gaudia dels animals (constava de cabres, conills, gallines…) l’altre escoltava una explicació sobre el funcionament, característiques i organització social de les abelles mitjançant mel, ruscs i ensenyament d’una màquina que utilitzen per extreure la mel.

Posteriorment a les activitats, tothom ens vam reunir a l’escola per dinar, jugar i descansar.

Durant la tarda es van canviar les tornes, els infants de CS i CM van realitzar els jocs de La Cúpula i CI i Infantil va dirigir-se a La Granja per dur a terme la mateixa activitat.

Finalment, a l’hora de sortida, els infants de Riba-roja van tornar a casa i els de La Palma van prendre de nou el bus cap al seu poble.