REOBRIM LA BIBLIOTECA AL VEÏNAT

L’any 2012 vam començar a obrir la biblioteca als veïns del poble que volguessin agafar en préstec als nostres llibres, ja que al poble no hi ha biblioteca municipal. Cal dir que la majoria eren llibres d’edat escolar, i potser de poc interés per a la gent adulta que anava a buscar-ne a les biblioteques municipals de Flix, d’Ascó o de Móra.

D’aquell any ençà l’escola ha emprat part de la dotació econòmica que rebem del Departament d’Educació per ampliar i actualitzar el nostre fons bibliogràfic. A més, hem rebut moltes donacions de llibres per a totes les edats, tant de gent del poble com forasters, i hem pogut ampliar la secció d’adults en llengua catalana i castellana.

També es poden consular revistes infantils (Tatano, Cavall Fort, Tretzevents, ReporterDoc…), la revista local Lo Mussol, el Diari de Tarragona que arriba diàriament, etc.

Amb la voluntat de poder apropar la lectura a tothom, a partir del mes de gener la tornarem a obrir els dijous de 16:30 a 17:30 hores.

Per entrar a l’escola s’haurà de seguir les mesures COVID del centre: mascareta, desinfecció de les mans i de les soles de les sabates.

Una part dels llibres els tenim catalogats amb el programa e-Pergam i es poden consultar on-line abans de vindre. Però com que no tots els que tenim els trobareu catalogats (per manca de temps), podeu vindre i mirarem si el tenim.

Si cliqueu aquí podeu veure la guia de com es pot realitzar la consulta des de casa, o si ho preferiu, la podeu veure escannejant el codi QR.