DONACIÓ DE LLIBRES DE LA BIBLIOTECA COMARCAL

La biblioteca escolar del nostre centre acaba d’ampliar el fons bibliogràfic gràcies a la donació d’un lot de llibres de la Biblioteca Comarcal de Móra d’Ebre i a la gestió que n’ha fet el Centre de Recursos Pedagògics.

Es tracta de més de 150 llibres descatalogats però que es troben en bon estat i que a nosaltres ens aniran molt bé

Hi ha llibres d’imaginació pels quatre cicles: educació infantil, cicle inicial, mitjà i superior. També n’hi ha de la categoria juvenil i d’adults, que ens van bé per qui vulgui fer ús de la Biblioteca Oberta al Veïnat ( aquest enllaç us porta a l’article explicatiu: https://agora.xtec.cat/zerebre/general/reobrim-la-biblioteca-al-veinat/)

Les següents fotografies mostren els llibres per categories.

De ben segur que el nostre alumnat en gaudirà força. Moltes gràcies!