CANTATA LA VEU DE LA TERRA

Dissabte 29 d’abril, els nens i nenes de Cicle mitjà de la ZER i de Cicle Superior de l’escola 1 d’Abril, van participar en la cantata “La veu de la terra” al municipi d’Ascó.  Durant aquest curs, tots els nens i nenes han treballat de valent aprenent les cançons, les percussions, els moviments i preparant el material per portar a terme aquesta cantata conjuntament amb altres escoles de la Ribera d’Ebre i una de Tortosa.

La Veu de la Terra neix de la necessitat de dotar el nostre tan maltractat planeta de paraules per tal de poder explicar-nos com se sent. La Cantata ha estat creada pel grup PeTaCa. Aquest grup juntament  amb altres músics professionals, van portar la batuta musical durant el concert. La part d’escenografia i projeccions, va anar a càrrec de la companyia “Fes-t’ho com vulguis”. I el CdA Pau Casals va dirigir tot l’espectacle.

El concert va ser tot un espectacle on els xiquets i xiquetes de la ZER van ser els grans protagonistes juntament amb altres escoles. Van poder gaudir d’una gran experiència posant moltes ganes i il·lusió, les quals es van transmetre al públic. Les famílies i persones assistents, van comentar la gran professionalitat i quan van gaudir. Realment l’alumnat va traspassar el missatge de cuidar el planeta.

Al finalitzar, tothom qui va voler, va poder fer-se una foto amb el grup la PeTaCa.

Cal felicitar l’esforç dels protagonistes del dia i a les famílies per fer-ho possible!

Us deixem un recull on veureu l’alumnat damunt de l’escenari i també el moment de descans abans d’actuar.