Iniciació al pàdel a Cicle Superior

L’alumnat de cicle superior de l’escola ha iniciat una situació d’aprenentatge relacionada amb el pàdel a educació física. L’objectiu principal és fomentar l’activitat física saludable a partir  dels recursos esportius de l’entorn proper.

Durant les properes sessions l’alumnat aprendrà, no només els coneixements físics i tècnics del pàdel sinó també una sèrie de valors transversals com, la comunicació efectiva, l’autosuperació, l’esforç, la constància i la col·laboració.

Finalment, volem agrair al Club de Pàdel de Riba-Roja d’Ebre la cessió de les pistes que tenim al costat de l’escola per a poder fer l’activitat d’aquesta forma tant satisfactòria.

Esperem que cadascú gaudeixi de l’activitat independentment del nivell de pràctica i que alguns o algunes s’animin a posar-lo en pràctica en el seu temps d’oci per a fer-lo més saludable!

Fotos pàdel