2a jornada de l’AEE ZER Ebre

El passat 15 de febrer l’AEE ZER Ebre, amb la col·laboració de l’ajuntament de Riba-Roja d’Ebre va organitzar una caminada pel terme municipal d’aquesta població. Era una activitat dirigida als alumnes de la ZER i als seus familiars. La ruta ens va portar a diferents punts emblemàtics: el castell vell i la presó, el club nàutic, el pont de Vall d’Abellanes, La Garita i la plaça de la vila.

Volem agrair als membres del “Figot tour” que ens van acompanyar i ens van fer gaudir amb les seves explicacions.

En aquesta activitat van paticipar 33 alumnes de la ZER, una alumna de l’ESO, i 34 adults. Enhorabona a tothom!

Aquí teniu una petita mostra d’imatges de la caminada.