1a jornada de l’AEE ZER Ebre

El dissabte, 30 de novembre l’Associació Esportiva Escolar (AEE) ZER Ebre va organitzar una activitat dirigida als alumnes de la ZER. L’empresa Rogles Aventura va preparar-nos dues activitats. Els més petits (de P3 a 2n) van realitzar un joc d’orientació. Amb l’ajuda d’un croquis havien de trobar unes pistes que servien per descobrir els animals més usuals de la zona. Al mateix temps, aquestes pistes van acabar servint per trobar un tresor. Els més grans van realitzar tir amb arc. I fins i tot, alguns pares van provar el tir amb destral. Va ser un matí diferent on tothom s’ho va passar molt bé.

Aquí tenim una mostra d’algunes fotografies. Cliqueu al seu damunt per veure-les més grans.