JOCS ESPORTIUS ESCOLARS DE CATALUNYA

L’escola vol fer un reconeixement a tots els alumnes que han participat a les diferents activitats organitzades pel Consell Esportiu de la Ribera d’Ebre, en el marc dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya.

Malgrat la pandèmia i les restriccions corresponents s’han pogut celebrar algunes activitats: els escacs, els Jocs Escolars d’Atletisme de la Ribera d’Ebre, les bitlles catalanes, la duatló. I probablement al juliol es faci una competició de natació oberta a tots els alumnes, així que esteu-vos atents a les informacions que reenviï l’AMPA.

MOLTES FELICITATS EQUIP !