CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA DEL CICLE MITJÀ

Avui, dia 31, hem fet al gimnàs de l’escola la selecció de l’alumnat que es presentarà al Certamen de Lectura en Veu Alta que organitza el Departament de les Terres de l’Ebre. Durant el primer i segon trimestre, els alumnes han anat llegint, a poc a poc, la lectura del Capità Lluc. Han estat practicant la lectura en veu alta davant dels companys de classe, s’han avaluat a ells mateixos per tal de poder millorar alguns aspectes com la postura corporal i avui és el gran dia on un alumne o alumna representarà els grumets vermells de l’escola Sant Agustí al Certamen de Tortosa.