XERRADA PROJECTE

L’alumnat de Cicle Superior està treballant el projecte anomenat Entre la guerra, proposat i acordat entre tota la classe.

Dins d’aquest projecte, es treballen temes relacionats amb la història, com la Guerra Civil, les dictadures i el franquisme.

Són els propis alumnes els que, a partir dels seus coneixements previs sobre aquest tema i agafant com a guia els seus interessos, realitzen un treball en petit grup per trobar tota la informació necessària per assolir els seus objectius.

Aquesta informació pot venir de diverses fonts i, en aquest cas, la van trobar en un familiar d’una de les alumnes del cicle.

L’Albert Sallent, historiador, va fer una xerrada de manera virtual per tal de respondre les preguntes que l’alumnat li va plantejar.

Va ser una activitat molt útil, de la qual van aprendre molt d’una manera participativa i engrescadora.

Aprofitem per agrair a l’Albert la seva predisposició en tot moment i l’interès per respondre totes les preguntes dels alumnes.