PARTICIPACIÓ EN EL PROJECTE #100TÍFIQUES 2021

El dia 11 de febrer es va celebrar el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència.

Per aquest motiu, la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) juntament amb el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST) ens van oferir participar en la 3a Edició del Projecte #100tífiques.

Aquest projecte oferia xerrades virtuals simultànies de científiques a diferents centres escolars de tot Catalunya.

Aquesta 3a edició va superar totes les previsions i més de 450 #100tífiques es van connectar amb 480 escoles per explicar a nens i nenes que poden arribar a ser el que vulguin.

Els alumnes de Cicle Superior de la nostra escola van tenir l’oportunitat de connectar de manera directa amb la Vanessa Troncho, Consultora Empresarial, especialitzada en creixement empresarial, anàlisi de dades i màrqueting digital i Directora Executiva de l’empresa U-Grow.

La Vanessa va oferir als alumnes de 5è i 6è una xerrada centrada en la seva trajectòria professional i personal i va respondre totes les seves preguntes.

Agraïm, des d’aquí, a la Vanessa el seu interès per apropar la ciència a la nostra escola.