DIADA DE SANT JORDI 22

Bona tarda famílies!

Avui hem celebrat un dia especial, la Diada de Sant Jordi!

Per això a l’escola hem dedicat el dia a celebrar-ho. Hem fet jocs didàctics de Sant Jordi: sopes de lletres, mots encreuats, ordenar paraules, dòmino…També hem fet de manera creativa punts de llibre i roses. I, per acabar el dia hem gaudit d’una tarda de diferents lectures per l’escola de Sant Jordi.

A continuació us deixem un recull d’imatges de les activitats realitzades.

Feliç Sant Jordi famílies!

També podeu consultar els llibres de sant Jordi que tenim catalogats a la Biblioteca de la nostra escola, clicant EN AQUEST ENLLAÇ.