SANT JORDI 2022

Hola famílies!

Avui tota l’escola hem pogut gaudir d’una jornada plena d’emocions i activitats per a celebrar el dia avançat de Sant Jordi.

Els més grans han participat en la venda de roses i punts de llibre elaborats al llarg de les sessions de plàstica.

L’alumnat de cicle inicial i cicle mitjà hem pogut gaudir d’una manualitat a l’aula d’art a càrrec de la Roser Gay on han pogut fer diademes creatives.

Gràcies a la regidoria de cultura tot l’alumnat de l’escola hem pogut gaudir d’un esmorzar ben bo tots junts.

Un cop esmorzats s’ha fet l’entrega de llibres de l’autor Lluís Prats i de Sant Jordi així com també, els diplomes del Certamen de lectura.

Per a concloure, l’alumnat de cicle superior ens ha preparat una representació teatral amb titelles de la llegenda de Sant Jordi on tots i totes ens hem divertit molt.

Tot seguit uns deixem un recull de les diferents activitats i us desitgem una bona diada de Sant Jordi!