ZER BAIX CAMP SUD: Calendari d’Advent!

Avui hem donat tret de sortida al nostre calendari d’Advent, que ens obrirà el camí cap al Nadal. Cada dia compartirem amb vosaltres, dins del blog, el que ens anirà sortint. Us presentem el nostre calendari:

🎄 1 de desembre: “Dibuixa la teva mà i escriu un desig per al nou any, per crear un arbre de Nadal dels desitjos que decorarà l’escola aquests dies”

🎄 2 de desembre: “Siguem solidaris! Què us sembla si col·laborem a la campanya: “Joguines per regalar aquest nadal”? Busqueu una joguina que ja no utilitzeu i porteu-la a l’escola per fer la recol·lecta i donar-ho a Càrites.”

Més informació: Joguines per regalar aquest Nadal

🎄3 de desembre: “Agafeu les vostres millors gales de Nadal! Heu de representar una escena relacionada amb el nadal (fent l’arbre, cantant nadales, representant alguna escena d’un conte de nadal,…) i fer-se una foto. Posteriorment es farà un recull al blog on es mostraran totes les vostres creacions.” (Les fotos les podeu enviar al correu de l’escola)

🎄 9 de desembre: “Tisores en mà i flocs de neu elaborar per les finestres decorar”

🎄 10 de desembre: “Fira de llibres de nadal durant la pròxima setmana. Aquest cap de setmana haureu de buscar entre els vostres llibres els que estiguin relacionats amb el nadal i portar el que més us agradi per compartir amb tots els companys.” (No oblideu escriure el vostre nom)

🎄 13 de desembre: “Alguna vegada heu vist nevar dintre l’escola? Espereu i veureu…”

🎄 14 de desembre: “Endevina endevinalla… Avui haureu d’estar molt atents, per l’escola trobareu, endevinalles de nadal que llegireu i resoldreu.”

🎄15 de desembre: “Avui al pati podreu gaudir de jocs de nadal molt divertits.”

🎄 16 de desembre: “Llums, càmera i acció. Un curt de nadal està a punt de començar.”

🎄 17 de desembre: “Divertiu-se aquest cap de setmana amb un recull de jocs nadalencs online que trobareu clicant els enllaços de sota les fotografies”

Jocs de Nadal 1

Jocs de Nadal 2

🎄 20 de desembre: “Prepareu les vostres veus angelicals i comenceu a cantar al Karaoke que us hem preparat. Us esperem a l’hora del pati”

🎄 21 de desembre: “Demà vine ben guarnit amb algun complement nadalenc”

🎄22 de desembre: “Sorpresa”

1. Família Munté Quesada

Sí! I tant! Serà una mica difícil triar quina joguina, però segur que en trobarem alguna!! Bona pensada!