ESCOLA FONT DE L’ARC: Triem el tema del projecte!

Dimecres passat, a l’Escola Font de l’Arc vam realitzar la tria del tema dels projectes que treballarem al llarg d’aquest curs escolar. Cada curs va passar per les diferents aules exposant i argumentant el tema que ells i elles havien escollit per la seva classe. Finalment, després de les votacions, va sortir per treballar aquesta primera part del curs el projecte de “Els volcans”.

En la segona part del curs, Educació Infantil i Cicle Inicial treballaran el segon projecte més votat: Els moixons. Els nivells de Cicle Mitjà i Cicle Superior treballaran el projecte de “Construïm cases” en estreta relació amb el projecte eTwinning que farem aquest any.

1. Vicent Alberola

Records a tots des de València. Vos veig molt grans a tots i totes, a més de guapos!!

Un petó molt gran.

Vicent

2. Família+Munté+Quesada

Vicent! Quina il·lusió que segueixis en contacte! Els petits es van fent grans sense adonar-nos-en! Esperem que estiguis molt bé!