ESCOLA FONT DE L’ARC: Celebracions de Nadal!

Per celebrar l’arribada del Nadal, l’alumnat de l’Escola Font de l’Arc ha realitzat, amb molta il·lusió i entusiasme, diferents activitats molt emocionants!

🎄 Durant tot el mes de desembre, l’alumnat ha pogut gaudir d’un Calendari d’Advent. Si voleu saber quina sorpresa els esperava cada dia, aneu a mirar aquesta l’entrada del blog.

🎭 La tarda del 20 de desembre, l’alumnat d’Educació Infantil ens va emocionar amb la seva representació teatral de l’obra El petit avet. Aquí us deixem la gravació que ens ha compartit una família de l’escola!

A més, per finalitzar, l’alumnat d’Educació Primària ens va interpretar diferents nadales per desitjar-nos unes bones festes!

🎁 El dia 21 de desembre, l’alumnat, amb la mirada il·lusionada de les seves famílies, van fer cagar el Tió. Agraïm la col·laboració de l’AMPA per fer que aquesta tradició es pugui continuar fent.