ZER: Calendari d’Advent!

Ahir, dia 1 de desembre, vam donar el tret de sortida al nostre calendari d’Advent, que ens obrirà el camí cap al Nadal. Cada dia compartirem amb vosaltres, dins del blog, el que ens anirà sortint.

Us presentem el nostre calendari d’Advent: Un poble on viu un pregoner molt especial, el qual, cada Nadal, amb el seu enginy i bona voluntat, fa que es compleixen els desitjos de tots els seus veïns i veïnes 🏘🎄❄🕯💫

💫 1 de desembre: Quin va ser el desig del granger? Desitjo que la gent del poble rebi a casa seva ous de gallines frescos. Així, m’asseguraré que aquest Nadal tothom gaudirà d’un bon menjar amb la seva família”

Per desig del granger, l’alumnat de la ZER ha gaudit d’ous de xocolata Kinder, que ens va donar l’associació de Càrites del poble! 🍫

💫 2 de desembre: Quin va ser el desig del music? “Desitjo que tothom pugui escoltar cançons de Nadal cada dia, perquè ja sabeu allò que diuen de la música: és l’única medicina que cura l’ànima i la fa somriure”

Per desig del music, cada dia entrarem a l’escola amb una nadala.

💫 5 de desembre: Quin va ser el desig de la ballarina? “Desitjo que tothom pugui ballar i expressar-se com ell o ella vulgui, perquè ja sabeu allò que diuen que ballar és somniar amb els peus descalços”

Per desig de la ballarina, a l’hora del pati hem ballat cançons de Nadal.

💫 7 de desembre: Quin va ser el desig de l’artesà? “Desitjo que la gent del poble construeixi amb les seves pròpies mans decoracions nadalenques solidàries per recaptar diners per la Marató de TV3”

Per desig de l’artesà, aquest dimecres a la tarda dedicarem un ambient d’aprenentatge a crear decoracions nadalenques. Aquestes es vendran, a la sala de cinema del poble, el dimarts 20 de desembre, abans de començar el teatre d’Educació Infantil, a fi de recaptar diners per la Marató de TV3.

💫 12 de desembre: Quin va ser el desig de botiguera? “Desitjo que tothom pugui gaudir d’un esmorzar nadalenc en companyia de la gent que més estima: els seus amics i amigues”

Per desig de la botiguera, demà, l’alumnat de la ZER haurà de portar per esmorzar algun menjar típic de l’època de Nadal per gaudir-ho junt amb els seus amics i amigues.

💫 13 de desembre: Quin va ser el desig de la mestra? “Desitjo que tothom passi una bona estona entrenant la seva ment amb passatemps nadalencs”

Per desig de la mestra, a l’hora del pati hem fet passatemps nadalencs.

💫 14 de desembre: Quin va ser el desig del carter? “Desitjo que la gent del poble es feliciti el Nadal intercanviant postals amb missatges especials”

Per desig del carter, a l’hora del pati, l’alumnat de la ZER ha elaborat postals de Nadal per intercanviar-les amb els seus companys/es.

💫 15 de desembre: Quin va ser el desig de l’alcaldessa? “Desitjo que tothom tingui un complement nadalenc per portar a la gran festa que es celebrarà al poble el dia 21 de desembre.”

💫 16 de desembre: Quin va ser el desig de la policia? “Desitjo que la gent del poble participi, de forma segura, a la gimcana nadalenca que s’ha organitzat per aquesta tarda.”

💫 19 de desembre: Quin va ser el desig del bibliotecari? “Desitjo que la gent del poble s’endinsi en la màgia dels contes de Nadal aquesta tarda a la biblioteca de la vila.”

💫 20 de desembre: Quin va ser el desig de la pastissera? “Desitjo que tothom endolceixi els seus paladars cuinant galetes nadalenques solidàries.”

💫 21 de desembre: Quin va ser el desig de tot el poble? “Desitgem CAGAR EL TIÓ.”