ZER: Voleu assistir a un concert de “La Clika”?

Aquest curs l’alumnat de 2n a 6è de la nostra ZER participarà en un espectacle musical anomenat “La Clika” que es farà a Reus el mes de maig.

La Clika és una colla d’amics i el seguit de cançons que anem aprenent estan relacionades amb cada component de la colla. Totes les cançons les cantarem al teatre Bartrina de Reus, junt amb altres escoles. Ja us informarem de la data i l’hora més endavant. Aquest espectacle és un projecte impulsat per Cases de la Música, un projecte social i musical, que pretén generar afició per la música, apropar les arts escèniques a les escoles i treballar valors universals com la solidaritat, la comunitat o la diversitat.

Aquest cap de setmana si voleu podeu anar a veure l’espectacle de La Clika a Tarragona. Aquest espectacle que presenten es va pensar per voltar les festes majors de Catalunya, i no és ni més ni menys que les mateixes cançons que esteu preparant per a la cantata, però cantades pels personatges de La Clika, amb un show amb pantalles i interacció amb el públic.

Activitat gratuïta. Us deixo la informació per si us ve de gust anar-hi, i un vídeo resum.