ESCOLA PUIGMARÍ: taller de comprensió oral amb Lena Paüls.

Sovint la vida a l’escola va envoltada de sorpreses i regals que fan que l’aprenentatge es visqui en primera persona i es gaudeixi profundament.

El passat dilluns, vam tenir el plaer de gaudir de la visita de l’escriptora Lena Paüls. En aquest cas, vam fer una activitat tota l’escola plegats, al voltant del màgic món dels contes, els àlbums il·lustrats. L’alumnat anava creant hipòtesis i seguint el fil de la dinamització de la proposta vivencial per part de la Lena.

Vam compartir part del matí  tres títols molt interessants que van mantenir la motivació fins a l’últim moment. I per finalitzar, un moment molt dolç de la mà d’un altre regal de la Lena: unes galetes en forma d’arbre. Fins a la propera Lena. Gràcies per fomentar el gust de lectura i escriptura d’una forma tan màgica i sensible.

Podeu visitar el blog de la Lena al següent enllaç: https://pontdenseula.blogspot.com/