ZER BAIX CAMP SUD: Sortida al Lab 0_6 de Tarragona

El passat dimecres 24 de novembre, els alumnes d’E.I. i de C.I. de Duesaigües i de Vilanova, van anar al complex educatiu de Tarragona a fer una activitat de ciències. A partir de diferents propostes i mitjançant la manipulació i el joc, els infants van experimentar amb diferents materials conceptes científics.

S’ho van passar súper bé, van gaudir molt. Ha estat una activitat molt interessant tant pels alumnes com per les mestres.

1. Rocio Pelegrina

Malgrat el mal temps que va fer, s’ho van passar molt bé!!!! Sobretot el viatge amb l’autobús!!!!!