VILANOVA: Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones

El passat 25 de novembre, l’alumnat de l’Escola Font de l’Arc va realitzar un conjunt d’activitats per tal de comprendre, ser conscients i reivindicar un dia tan important com és el “Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones”.

💜 L’alumnat d’Educació Infantil va treballar el conte de “La Caputxeta Forçuda” i, a partir de la seva lectura, ajudant-se de les titelles, van parlar sobre el comportament de la protagonista, comparant-ho amb el conte tradicional.

💜 L’alumnat de Cicle Inicial i Cicle Mitjà va treballar el conte de “L’Artur i la Clementina” i, a partir de la seva lectura, van reflexionar sobre qüestions tan importants com la igualtat de gènere, la empatia, l’ajuda a l’altre, l’estima… Posteriorment, l’alumnat de Cicle Inicial va construir una tortugueta representant a l’Artur i a la Clementina i l’alumnat de Cicle Mitjà va escriure frases que li hagués agradat escoltar a la protagonista del conte, o qualsevol persona, que es trobés en una situació de desigualtat.

💜 L’alumnat de Cicle Superior va treballar el conte de “La Caputxeta diu NO” i, a partir de la seva comprensió, van fer un dibuix que representés a la protagonista dient “NO” o que evidenciés una situació d’igualtat amb el llop.