INFANTIL: eTwinning project

Aquest curs les nenes i els nens d’infantil participem al projecte a nivell Europeu anomenat “My lovely pets.”

Al mapa podeu veure on estan les escoles participants al projecte.

Aquesta setmana per celebrar el dia Europeu de les llengües es va proposar fer una gravació amb l’objectiu de compartir com es diu: hola, adéu, el nom d’algunes mascotes i ensenyar la nostra bandera amb la nostra llengua materna i així ensenyar-los la gran varietat d’idiomes que hi ha per Europa i adonar-se de la importància d’aprendre l’anglès com a idioma comú per poder-nos comunicar.

L’alumnat de P3 i P4 han participat escoltant cançons amb la llengua materna dels companys i companyes de les escoles que participen al projecte.