ERASMUS IN TURKEY: Fifth day

Avui torna a ser un dia de feina a l’escola. Abans d’anar a l’escola ens reben des del Departament d’Educació de la ciutat d’Antalya. A les 10.00 comencem la proposta educativa. Ens han seleccionant per ser els guardes de seguretat de la fàbrica Willy Wonka i custodiar els bitllets daurats. Hem d’idear un sistema d’alarma per si algú vol robar un dels bitllets. Cada grup, ha de fer la seva proposta, programar la placa microbit i comprovar que funcioni.

Després de dinar, gravem els «video games» amb les seves propostes.

Anem a visitar la biblioteca «Tekelioglu» un espai interdisciplinari on a més de la biblioteca clàssica, tenen un espai per gravar audiollibres per a persones cegues, fer tallers, cursos de dansa… Nosaltres fem un taller de pintura de papers i de marqueteria.

Al vespre les famílies de l’escola han preparat un sopar de germanor. Per començar els nens i nenes de cicle inicial fan un ball. Les taules són plenes de menjar dolç i salat. Hi ha una parada de cotó de sucre i ballem danses tradicionals.

Al final de l’activitat ens donen els certificats d’assistència a la mobilitat. Amb els companys turcs ens acomiadem a l’escola, amb els grecs ho fem a l’hotel. Demà nosaltres ens hem d’aixecar a les 4.00, a les 5.00 hem de ser a l’aeroport.

Cansades i contentes després d’aquests dies compartits, per una banda; i tristes per l’altra per què això ja s’acaba, és el moment del comiat. Aquesta vegada ja no hi haurà més mobilitats, serà difícil tornar a retrobar-nos cara a cara. Els lligams creats es queden dins els nostres cors. Però potser hi haurà la possibilitat d’un altre Erasmus o eTwinning per poder treballar plegats.