ERASMUS IN GREECE: Third day

Hem començat el dia anant a visitar la biblioteca d’Agia Pareskiva. L’espai de la biblioteca va ser donat a la ciutat pel pintor Kontopoulos. Hem visitat l’espai museu de la casa del pintor i a la biblioteca el bibliotecari ens ha explicat el significat de la paraula biblio (llibre) i teca (estoig) que fa referència als antics llibres de papir que es guardaven en una mena d’estoig. També ens ha parlat de l’inici dels pergamins i de l’organització de les biblioteques.

En sortir hem visitat l’església ortodoxa de santa Pareskiva.

A l’escola hem treballat en grups internacionals fent la maqueta d’una casa sostenible i que és la culminació del treball científic relacionat amb el conte dels Tres porquets que hem realitzat durant el primer curs del projecte.

Després de dinar l’alumnat de 6è de l’escola ens han fet un teatre d’ombres representant el conte dels Tres porquets en anglès i en grec i després ens han convidat a representar-lo en català. Hem xalat molt!

Per acabar el dia hem anat a Rafina, un poble de la costa, a sopar.

Un altre dia rodó i profitós.