ERASMUS IN GREECE: Second day

Avui hem conegut l’escola de Glyka Nera, una escola d’uns 300 alumnes que estaven emocionats esperant-nos.

Ens han ensenyat l’escola i hem rebut uns presents.

Tot seguit, junt amb l’alumnat de 6è de l’escola Glika Nera i els companys turcs, hem anat amb autobus cap el “Vorres museum”, un museu a l’aire lliure on hem vist un jardi amb diferents ecosistemes tot relacionant la vivenda, la manera de viure tradicional i sostenible aprofitant els elements de la natura propera.

Allí ens han rebut els regidors de cultura i ensenyament de l’Ajuntament i ens han convidat a un refrigeri.

Hem tornat a l’escola i després de dinar amb les noves amistats hem jugat tot treballant els materials i el reciclatge.

Ha estat un dia profitós i el nostre cap ja s’inicia a parlar en anglès. I comencem a conèixer algunes paraules en grec.