Entorn de biblioteca Escola Puigmarí

Bon dia famílies,

La nostra petita escola disposa d’un racó màgic on viuen els llibres i els contes.

La nostra biblioteca, on ens espera la Torbi, una tortuga que de tant en tant ens explica contes i ens fa viure els millors viatges i aventures.

Durant el curs anem dinamitzant la biblioteca amb nous contes i noves activitats i això predisposa a que actualitzem la web de consulta d’aquesta.

Us deixem aquest enllaç al catàleg de la biblioteca de centre, on  regularment anirem posant novetats, comentaris i recomanacions dels llibres i contes que més ens agradin.

També podreu consultar el fons bibliogràfic de la nostra petita biblioteca per de cara al curs que ve poder iniciar un servei de préstec.