EL COMITÈ D’ESCOLES VERDES DE VILANOVA ES REUNEIX.

img_6519

El dilluns 21 d’octubre ens vam reunir el comitè de l’Escola Verda de l’escola Font de l’Arc. Hem explicat com està el pla d’acció per aquest curs i hem començat a planificar les activitats que volem impulsar:

• Millorar el compost que estem fent a l’escola implicant-hi a les famílies. Proposem que una setmana al mes les famílies de cadascuna de les classes portin restes per posar al compostador.
  • Dinamitzar la taula de tennis taula que tenim al pati.
  • Fer un hotel d’insectes al costat de l’hort.
  • Buscar alguna persona que ens pugui orientar per poder organitzar un banc de temps a l’escola i veure si hi ha la possibilitat que ens faci una xerrada oberta a totes les famílies.
  • També ha sortit la proposta d’organitzar un dia de neteja d’un espai del poble i fer activitats de conscienciació (cartells, inventari de residus…)
  • Com a proposta d’activitat d’intercanvi que s’ha d’organitzar dins del seminari d’EV de la comarca proposem com a temes: els patis i la cooperació/convivència; com a espai d’intercanvi proposem que tingui format de trobada territorial d’intercanvi o de trobada de comitè ambiental.

Per acabar hem anat a veure com està l’hort.