DIA DE COL·LABORACIÓ DE LES FAMÍLIES

Dissabte vam tornar a compartir una jornada de col·laboració de les famílies amb l’escola!

Aquest any més dedicat a millores de l’interior: penjar cortines a les aules, fer un calaix per a manipular materials per als alumnes d’educació infantil, preparar material manipulatiu per als ambients d’EI…. i arreglar els bancs del pati.

Moltes gràcies a tothom per la vostra col·laboració i per a fer-ho possible un any més!

1. FAMÍLIA ANGUERA VIVANCO

Fer la jornada de col·laboració de les famílies és una gran idea, ens ho passem fantàsticament bé!!!