Banc del temps de Vilanova d’Escornalbou

Des del curs 16/17 que el Comitè d’Escola Verda de l’escola estem pensant en posar en funcionament un Banc de Temps. I el curs 17/18 va ser una realitat. Ja han començat els intercanvis de temps: costura, informàtica, atenció als infants…

Per què un banc del temps? Volem que l’escola sigui un espai de promoció de valors com la solidaritat, la cooperació, l’altruisme, la confiança, el compromís… Hem cregut que una manera de promoure’ls és la participació en aquesta activitat que permet de manera voluntària compartir coneixements, fer comunitat, crear amistats i xarxa en el poble.

Què és un banc de temps? El Banc del Temps és un projecte que funciona sense ànim de lucre i té com a finalitat promoure l’intercanvi de temps entre persones residents en el municipi de Vilanova d’Escornalbou, per tal de donar, rebre i compartir habilitats, coneixements i serveis puntuals.

Normativa del banc de temps de Vilanova d’Escornalbou

Díptic informatiu

Díptic informatiu per imprimir

Com sumar-se a la iniciativa? Cal omplir aquesta fitxa i retornar-la presencialment a l’escola o a la llar de jubilats en els horaris que a sota s’exposen o per correu electrònic a l’adreça banctempsve@gmail.com.

OFERTES ACTUALS DEL BANC DEL TEMPS:

– Assessorament energètic

– Costura

– Atenció als infants

– Visites a casa

– Realització de trucades telefòniques

– Ofimàtica: office, infografier, mac, pc, internet

– Fotografia: composició, edició

– Coaching

– Cangur

– Informàtica per gent gran

– Gestions telemàtiques i aplicacions