Fira Tastet de ciència

La Fira és un espai de divulgació científica escolar on els centres educatius dels Serveis Territorials de Tarragona exposen a la ciutadania els seus treballs científics per tal de fomentar la curiositat i la inquietud per la investigació científicamatemàtica i tecnològica.

La Fira és oberta a tota la ciutadania.

Des de fa uns anys que l’escola participa a la fira “Tastet de ciència”, el curs 2020-21 degut a la pandèmia ha estat virtual.

Podeu accedir a aquestes instruccions que ja us enllacen al📱joc interactiu. El joc està bastit sobre la plataforma Thinglink que us permet visualitzar-lo en pantalla gran, o amb ulleres de realitat virtual (VR).

A la fira hi han participat 16 centres, els més de 70 vídeos d’experiències científiques i tecnològiques que s’han presentat (entre ells dos de l’escola), els podreu descobrir al complet quan finalitzeu el joc virtual. També els podeu revisar a la llista de reproducció de Youtube de la Fira Tastet 2021.