ENGLISH DAY

Last Wednesday, 8th May we celebrated the 1st ENGLISH DAY from the ZERs of SEGRIÀ. It took place in Sudanell, and we gathered all the children from 4th grade of Primary rural schools. We were so excited to make possible an event like this, which was full of different activities all in English such as games based on Olympic sports and cultural activities too. We had the valuable opportunity to experience a taste of Scottish culture by learning ‘Ceilidh’group dances and folk songs with David Vivanco. WE also had a bagpipe demonstration.

The main goal of this meeting was for our kids to socialize among them, speak in English in an English immersion environment and have fun. It was quite a success! We had a wonderful day filled with joy, smiles and laughter.

TALLER DE FRUITA

Dins del Programa de Consum de Fruita i llet a a les escoles, enguany la classe de les Girafes de Vilanova de Segrià, hem pogut gaudir d’un taller sobre alimentació saludable per descobrir el valor de les fruites, les hortalisses i els productes làctics
Primer hem hagut… Llegeix més»

AUDICIÓ “BOSC DE SONS” I VISITA AL PARC DE BOMBERS

El passat dia 7 de març l’alumnat d’Infantil i Cicle Inicial van poder gaudir de l’audició “Bosc de sons” amb la companyia de teatre Antixoc, una audició plena de sons d’animals en un bosc molt especial. en acabar la visita al parc de bombers de Lleida va estar genial.

AUDICIÓ L'”ORQUESTRA SIMFÒNICA” I VISITA A L’ABACUS

El dimarts 12 l’alumnat de CM i CS van anar a l’auditori a veure una audició “Orquestra Simfònica”, es tracta d’un concert comentat, mostrant als alumnes l’evolució de la formació orquestral al llarg del temps. A més a més dels exemples musicals, també es treballarà l’aspecte de comprendre la música, així com «practicar» el saber estar. Després han pogut gaudir de la visita i activitats a la llibreria ABACUS.