TRENCANOUS
Els alumnes de cicle inicial i 3r (escola Blanca de Villalonga) vam anar al musical el “Trencanous”. A l’acabar l’obra ens vam poder fer una foto amb els artistes!!!
Els alumnes de cicle inicial i 3r (escola Blanca de Villalonga) vam anar al musical el “Trencanous”. A l’acabar l’obra ens vam poder fer una foto amb els artistes!!!
“Els somriures són les millors garlandes per al Nadal.” Les nenes, els nens i tot l’equip de mestres de l’Escola Blanca de Villalonga us desitgem un Bon Nadal!
La figura dels padrins i padrines lectores a la nostra escola és molt important pels fillols i filloles de la classe dels mitjans: els acompanyen en l’emocionant món de la lectura! El lligam que s’anirà creant al llarg del curs també serà quelcom per recordar… Aquest Nadal s’han fet un regal per felicitar-se les festes!
Detall de Nadal: Padrins/es i fillols/es Llegeix més »
Els nens i nenes de la Classe dels Mitjans hem fet un compte enrere molt especial fins arribar al darrer dia del trimestre… Hem anat descobrint els missatges que ens anava deixant dia a dia el nostre Calendari, quina emoció! Des de posar-nos colònia per anar ben perfumats, fins a cantar la cançó del Tió
Calendari d’advent Llegeix més »
Ja som al desembre, el fred ja es aquí, ja han caigut totes les fulles dels arbres, les bufandes, els gorres i els guants han sortit a passejar… tot això ens indica que hem de dir adéu a la fantàstica tardor i deixar pas a l’hivern!!! A la Portella, els nens i nenes de la
Diem adéu a la tardor!!! Llegeix més »
Ja fa dies que estàvem esperant que arribés el nostre tió però es veu que amb aquestes boires s’havia perdut…Sort que ahir va bufar el vent i va trobar el camí i avui, ben matiner, se’ns ha amagat a la caseta del pati. Ah! Ens han dit els nens i les nenes de l’escola bressol
PER FI HA ARRIBAT EL TIÓ A L’ESCOLA!! Llegeix més »
Aquest trimestre ens hem endinsat en el món de l’energia. Vam començar preguntant-nos què en sabíem i què volíem saber. Vam acabar parlant del consum sostenible. Molt interessant! També hem fet racons per treballar les comunitats autònomes i les seves províncies. Ens les sabem totes! Fotos
EN AQUESTA SEGONA RONDA DE RACONS DE LLUM NEGRA HEM VISCUT EXPERIÈNCIES DIVERSES I HEM GAUDIT MOLT!
TALLERS DE LLUM NEGRA Llegeix més »
Seguim amb el fruitòmetre de la nostra escola! Cada cop som més saludables, i això ja se’ns comença a notar… Al mes de novembre, els més saludables de cada classe van ser: Adelina (classe dels petits) David i Genís (classe dels mitjans) Maksym i Octavian (classe dels grans) Enhorabona! Seguiu així!
Fruitòmetre: els més saludables del mes de novembre! Llegeix més »