FEM XOCOLATINES… mmm!!

El dia 16 de desembre els alumnes d’educació infantil i primer varem fer boletes de xocolata cobertes de coco per endolçar-nos una mica aquests nadals. BONES FESTES A TOTHOM!!!.

TALLER “VEUS I RITMES D’ÀFRICA”

El divendres 11 de novembre vam fer una excursió a Lleida per assistir a un taller de música i anar a visitar als gegants de Lleida.
El taller de música “Veus i ritmes d’Àfrica” ens va fer descobrir el cant a veus a través de músiques… Llegeix més»

TROBADA DE TARDOR

El 28 d’octubre vam anar tota la ZER a fer la Trobada de tardor al “Punt Eco”, a la Partida Sot de Fontanet de Lleida.
Aquesta Trobada vol ser un retrobament de tot l’alumnat i professorat. Ens tornem a veure després de l’estiu i també trobem… Llegeix més»

EL RACÓ DEL BUF

TOT I QUE JA FA DIES QUE FEM SESSIONS DE BUF, AVUI ELS ALUMNES DE LA CLASSE DELS ELEFANTS HEM ESTRENAT MATERIALS I ACTIVITATS NOVES DEL RACÓ DEL BUF.
LA SENYORETA ESTEL ENS HA PREPARAT UN CALENDARI QUE ENS AJUDARÀ A SABER QUAN ENS TOCA FER… Llegeix més»

Taller de recilatge. Fem un moneder.

Avui hem fet un taller molt divertit!! Amb un recipient tetrabrik hem fet un moneder.
Ens ho hem passat superbé. Reciclar és genial!
Aquesta activitat forma part de la Campanya de sensibilització ambiental a les escoles de la comarca del Segrià.

fitxer_000-2

fitxer_001-3

fitxer_003-3

fitxer_006-2