TEATRE NADAL ESCOLA EL ROSER

Aquesta és la interpretació dels alumnes, de l’escola El Roser de Torre-Serona, de l’obra “La Foto de Nadal”. Segur que us encantarà perquè són tots i totes uns i unes artistes.

Nova pàgina web

Benvolgudes famílies,
ens fa molta il·lusió poder presentar-vos el nou entorn web de la ZER. Amb aquesta nova pàgina, que ens ofereix moltíssimes possibilitats, podreu saber tot allò que anem fent durant el curs.
Anoteu bé:

agora.xtec.cat/zeraltsegria/

Us convidem a què la pogueu visitar i… Llegeix més»

Cicle Inicial i Cicle Mitjà anem al Teatre: Julieu i Rometa

El dia 5 de novembre de 2015 hem tingut la sort, els de Cicle Inicial i Cicle Mitjà, d’anar al Teatre de l’Escorxador de Lleida a veure l’espectacle Julieu i Rometa:
En Julieu i la Rometa són dos clowns que tenen una il.lusió: representar la gran tragèdia dels… Llegeix més»

Educació Infantil: El viatge d’un cargol

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els nens i nenes d’Educació Infantil vam anar a veure la representació El viatge d’un cargol.

Ens va encantar!

La sessió va ser molt participativa i vam gaudir tots i totes moltíssim amb tots els materials que ens van deixar per explicar la història.

Bon inici de curs a tothom!

Des de la ZER us desitgem un molt bon inici de curs, i us volem informar sobre el nou entorn web en el qual estem treballant.
En rebreu notícies ben aviat!

Colònies a Rocallaura

Els dies 21 i 22 de maig, els alumnes de Cicle Inicial de les tres escoles, vam anar de colònies a Rocallaura. Ara podeu veure les fotografies de totes les activitats que vam realitzar i dels moments que vam compartir.