El dia 10 de desembre va arribar a l’escola la soca. Tots els nens i nenes li van donar molt menjar, sobretot peles de mandarina que li encanten, i al cap d’una setmana mireu tots els regals que ens va cagar. Per finalitzar aquest dia… Llegeix més»

Agents forestals i internet segura

A l’escola hem après una mica sobre la feina dels agents forestals. Són persones que es dediquen a cuidar els éssers vius del medi ambient. També hem après que els mossos d’esquadra vetllen per la seguretat del trànsit i dels vianants. Ens han explicat els… Llegeix més»

TALLER DE GOMA EVA

A Cicle Mitjà la Rosa Mari, tieta de l’Atzara, ens ha fet un taller amb goma eva.Els resultats han sigut molt positius i ens ho hem passat d’allò més bé. Ara ja tenim els sobres per les nostres postals de Nadal !!

Experiments a Cicle Inicial

A cicle inicial tenim una classe molt maca!!!
Avui us explicarem alguns dels experimentsque hem fet.
1. Hem fabricat colònia amb fruites (llimones) i amb herbes aromàtiques (espígol).
Quina oloreta!
2. Hem observat el creixement de les arrels de diferents plantes posant-les dins l’aigua.
Creixen sense… Llegeix més»

Laboratori a CM

Aquests dies hem estat estudiant el cos humà, hem fet moltes activitats i
hem discutit sobre els ossos, els músculs, els òrgans dels sentits…
Però, potser les activitats que més recordarem són les que vam fer al
laboratori…
Mireu, mireu!

Consum responsable

Aquests dies hem fet uns tallers amb els voluntaris de la Creu Roja que han vingut a l’escola.
Els de Cicle Inicial, a través de jocs, hem fet un recorregut pel cicle de l’aigua.
I els de Cicle mitjà i cicle superior ens hem centrat en el… Llegeix més»

L’HORT

Aquesta setmana els pares del Xavier Caselles i del Jaume i la Maria Tomàs ens han vingut a ajudar a arranjar l’hort. Mitjançant un power point ens han explicat les eines que necessitem i després ens han ensenyat a treure les males herbes, remoure la… Llegeix més»

Internet Segura

Avui hem rebut la visita de dos agents dels Mossos d’Esquadra.
La primera activitat ha set una xerrada amb l’alumnat  de cicle superior i després per la tarda  la xerrada ha set pels pares i mares.
El tema “Internet Segura” és molt important i com a usuaris… Llegeix més»

CASTANYADA 2013

Aquesta castanyada ha sigut diferent a la nostra escola.
Hem participat en una gimcana que tenia una protagonista: la castanya.
Els nens i nenes de cicle superior han sigut els encarregats de muntar els diferents racons pels que han passat tots els nens i nenes de l’escola… Llegeix més»