Projecte boscos 2: calculem distàncies i muntem una càmera de trampeig!

Seguim amb el projecte boscos. Una de les tasques que teníem encomanades era conèixer la localització exacte del bosc escollit i identificar el camí per arribar-hi. Per aquest motiu ens vam animar a calcular la distància des de l’escola fins al bosc de la Sara, en primer lloc i de forma aproximada vam fer una primera estimació de la possible distància a partir d’un mapa digital, tot seguit ho vam calcular amb l’ajuda d’un mapa imprès de la zona i un cordill i finalment vam decidir comprovar les nostres hipòtesis amb l’ajuda d’un hodòmetre per tal d’anar calculant la distància. L’hodòmetre és una roda que ens va indicant la distància, és important no descomptar-nos i recordar la distància que hem anat fent, per poder fer això ens vam organitzar molt bé i ara ja tenim la distància final. Creieu que les nostres aproximacions havien estat encertades? Els nens i les nenes de l’escola us ho podran explicar!

Aquell dia també va venir el Ferran del Parc Natural i ens va portar una càmera de rastreig per posar al nostre bosc. Ens va explicar el funcionament i ens va ajudar a escollir un bon lloc per col·locar la càmera. Si tenim sort potser podrem veure algun animal en el seu hàbitat! Tranquils, us mantindrem informats! Estem molt agraïts al parc per deixar-nos una càmera tan xula!

Podeu veure les fotos clicant aquí.