Moltes gràcies Mireia!

I fins aquí el curs. Un curs ple d’incerteses però que hem superat i estem molt i molt contents i contentes. Us volem donar les gràcies a totes i tots per com ens hem esforçat perquè tot això funcionés. Ara a recuperar forces i energia per tornar a engegar al setembre.

Però sobretot, avui volem donar les gràcies a la Mireia, l’estudiant en pràctiques que hem tingut la sort de tenir a l’escola durant uns mesos. Avui ha estat un dia molt emotiu, dir adéu no sempre és fàcil. Esperem que sigui un a reveure i que ben aviat ens pugui venir a veure a l’escola. T’estimem molt Mireia, moltíssimes gràcies per tot!

FOTOS COMIAT MIREIA