LES CONFERÈNCIES

“I quan farem les conferències?” acostuma a ser la pregunta més freqüent de les classes de llengua castellana des d’inici de curs. Un cop fetes, hi ha qui ja sap el tema que farà el curs vinent!

Per qui ens estigui llegint i no ho sàpiga, la conferència és una activitat que consisteix en explicar un tema que l’alumnat escull perquè li agrada o en vol saber més coses i, després de tot un treball a l’aula, arriba el dia que ha d’explicar-ho a la resta, en llengua castellana.

Durant aquest mes de maig, a través d’aquesta activitat, l’alumnat ha posat a prova la seva comunicació oral i ha aconseguit unes conferències de molt nivell! Us deixem imatges de cada una d’elles, aquí.